 Kiro 30 юли 2011 22:37:54 |
Of the best!!! |
 Kiro 30 юли 2011 22:37:43 |
Salvatore THE BEST!!! |
 FB 2 юли 2011 14:25:12 |
Pi6ete im na Facebook stranicata im tam otgovarqt |
 eXpLoD3 2 юли 2011 13:52:28 |
Vuv Facebook stranicata si go kazaha :-\
|
bastard 14 юни 2011 13:26:57 |
eXpLoD3
15 май 2011
"Ot infodar kazaha 4e v blizkite meseci nqma da izdavat ni6to na Salvatore."
Как така го "казаха"? Кога и къде? Нали имат официален сайт. Тук да "казват" и да пишат каквото и да било. Обещаха ни, че през 2010 ще бъдат издадени поне една, дори две книги от следващата трилогия за Дризт "Hunter's blades". А сега е 2011 и не са изпълнили и една стотна от обещанието си. Затова питам къде и кога са "казали", че в близките месеци няма да издават нищо на Салваторе. |
 Калоян 13 юни 2011 19:23:50 |
Боже Инфодар колко пропазнахте |
 eXpLoD3 15 май 2011 21:34:26 |
Ot infodar kazaha 4e v blizkite meseci nqma da izdavat ni6to na Salvatore. |
eXpLoD 3 май 2011 20:19:15 |
И аз това се питам. . . |
 fen 2 май 2011 23:32:42 |
Искаме фентъзи, а не съвременни романи... |
 fen 2 май 2011 23:31:56 |
Защо занемарихте хубавите поредици, а издавате някакви неизвестни? |
 O.O 26 април 2011 16:05:09 |
Книгата е много добра! Ще има ли нови? |
eXpLoD 21 април 2011 11:12:28 |
Ванка Инфодар никога няма да ти отговорят! |
 Иван 19 април 2011 21:42:00 |
Ехо Инфодар :). |
 Иван 19 април 2011 17:58:46 |
Инфодар ще има ли нови книги на Салваторе? Благодаря! |
 . . . 26 март 2011 23:11:44 |
Infodar 6te otgovorite li nqkoga? |
балтазар 25 февруари 2011 16:24:25 |
виж какво-инфобездар никога няма да ти отговорят!я чапни на някоя(която и да е)книга и да видиш кога последно са отговаряли!ТВА ИЗДАТЕЛСТВО САМО НИ ЛЪЖЕ!вече ще си копувам книги от америка!поне тогава ще доживея да видя нова книга! |
 georg 24 февруари 2011 15:04:29 |
infodar pone tozi pat kajete sas sigurnost kakvo mislite da pravite sas poredicata za da ne kroim naprazni nadejdi |
 georg 24 февруари 2011 15:03:11 |
da kolko hubavo stana tova li be6e kraqt infodar izdadoxte edna poredica do sredata i q prekasnaxte poredica koqto se 4ete6e ot xilqdi balgari i im se xaresva6e i kakvo stana nali prez 2010 6tqxa da izlizat novi knigi ot poredicata ili ve4e nqma naistina da gi izdavate kakto stana prez poslednata godina i polovina jalko za vas infodar |
 eXpLoD 7 януари 2011 17:03:25 |
Ще има ли нови книги на Салваторе? |
Votera 15 август 2010 23:56:04 |
ИнфоДАР, малко е гадно да започнем една поредица, да ни хареса и да чакаме още пет години за продължението. |
ИнфоДАР 30 ноември 2009 09:34:12 |
georg, през 2010, но в момента нямаме точна дата. Възможно е да има малка пауза защото ни се иска приоритетно да подготвим новите издания на вече изчерпани книги от поредицата. |
 georg 29 ноември 2009 22:28:57 |
infodar koga gore dolu da o4akvame sledva6tata kniga za6toto ve4e izleze i tretata za jarlaksul i entreri |
ИнфоДАР 23 ноември 2009 09:27:38 |
georg, да но не е сигурно с кое точно ще продължим и кога. |
 georg 22 ноември 2009 17:19:26 |
infodar vaznamerqvate li da izdadete i knigite sled obe6tanieto na kralq ve6ter |
 Darth_Sparhawk 2 януари 2009 14:09:48 |
Прочетох я, кърррти :) |
jovanna 4 ноември 2008 21:02:17 |
Ооо,благодаря ви! Вие сте велики! |
ИнфоДАР 4 ноември 2008 11:02:18 |
jovanna, още този месец ще излезе следващата, просто в момента сме малко назад с обновяването на книгите в "Очаквайте" и за това там още няма информация. |
jovanna 3 ноември 2008 22:30:41 |
Някой има ли някаква информация за нова книга от поредицата? Моля споделете я! |
ИнфоДАР 20 октомври 2008 09:41:19 |
dimitur_krustev, разглеждаме възможността да въведем най-малкото опцията за някаква форма на допълнителна защита, която клиентите ни да могат да използват. |
dimitur_krustev 17 октомври 2008 17:45:22 |
и имам едно предложение към инфодар защо не опаковате книгите в нещо меко или някаква транспортна хартия...незнам как престигат при останалите,но при мене идват в някаква найлонка и са доста наранени.... |
jovanna 11 октомври 2008 10:40:47 |
Благодаря ти,Remus. Чудя се защо ли попитах?По хубаво ми беше преди да знам за тази разлика :) |
Light_Lord 9 октомври 2008 01:41:36 |
Гледам да не я изпълнявам тази операция, защото много се дразня. А преди обичах да си поглеждам библиотеката с книгите ... ех.
Относно следващата книга. която се оказва от Sellswords.
Чакаме я с нетъпрение. Явно купуването на Hunter's Blades от UK не ми беше грешка ... |
 Remus 8 октомври 2008 23:04:37 |
Вземи "Потайно острие" или "Гръбнака на света", вземи и "Саблено море" и ги сложи една до друга с гръбчетата (не задната корица, а гръбчето между кориците) към тебе. Да забелязваш някаква разлика? |
jovanna 8 октомври 2008 22:29:12 |
Не мога да разбера какво му е на заглавието , та все пишете че е обърнато.Чета мненията ви и се взирам в книгата и не мога да разбера! |
 Korgoth 6 октомври 2008 21:33:45 |
Дано това стане час по-скоро! |
ИнфоДАР 8 септември 2008 10:07:01 |
Hakcho, за есенния Панаир на книгата най-вероятно. |
 Hakcho 5 септември 2008 11:11:23 |
Та ИнфоДАР кога смятате да издадете първата книга от следващата поредица?
|
ИнфоДАР 20 август 2008 09:14:34 |
renxyto, първоначално беше четирилогия, но една от книгите беше отделена и стана начало на собствена поредица. Оригинално поредицата "Пътеките на мрака" се състои от "Потайно острие", "Гръбнака на света", "Саблено море" и "Слуга на отломъка", но последната книга се оказа една от най-добрите и обичани книги на Боб Салваторе и той я разви в самостоятелна трилогия за Джарлаксъл и Ентрери озаглавена "The Sellswords". Ние ще продължим именно с тази нова поредица и поредността на заглавията ще се запази, единствената разлика ще е, че "Слуга на отломъка" ще излезе не като последната книга от "Пътеките на мрака", а като първата от серията "The Sellswords". Ти си добре дошла и в бъдеще не се притеснявай когато имаш някакъв въпрос или мнение да ги публикуваш, именно това е целта на този сайт. |
 renxyto 19 август 2008 21:39:09 |
Здрасти!аз съм нова тука ама да си питам Пътеките на мрака пише че е четирилогия но не намирам информация или поне заглавие на четвъртата! |
XpoTraP 6 август 2008 10:35:13 |
Защо заглавието при подвързията е обърнато при тази книга ? |
BlackSabbath 5 август 2008 08:00:34 |
След като прочетох ново-напечатаната Сребърни Реки за рекордното време от 3 часа искам да попитам кога ще излезе новата поредица на Салваторе, нямам търпение да разбера какви ги вършат Джарлаксъл и мискина Артемис? И да попитам ИНФОДАР - смятате ли да издавате други автори и книги от Forgotten Realms. |
BlackSabbath 8 юли 2008 12:44:34 |
Въпроса на шлосера важи иза мен, много искам да имам книгоразделител на книга на инфодар. Можете л ида разпостранявате примерно книгоразделители, когато книжарници от цялата страна идват и вземат книги и да им давате с бройките. Щот съм от Севлиево и неам път към София,а тукащната книжарница за книги често зарежда книги на ИНФОДАР. |
 Шлосера 8 юли 2008 08:36:04 |
Искам да попитам издателство ИНФОДАР - издавате ли книгоразделители? |
ИнфоДАР 7 юли 2008 10:11:23 |
Jamaica, да, но на все още неопределен етап в бъдещето. Най-вероятно по-следващата година ще видим първите книги от разширената вселена, тъй като каталогът ни за 2009 дори и без тях е напълно запълнен. Geranius, на този етап не, може би в бъдеще ще е възможно. |
Roland 4 юли 2008 11:43:09 |
Сакън! Ако може без книгите по Меджик! Историите са много яки, ако ги четеш от буклетчетата на дековете, но в романите са такава болка, че е нечетивно! |
 Jamaica 3 юли 2008 12:41:25 |
Аве я кажете други книги от Forgotten realms, които не са на Салваторе ще издаате ли? |
Geranius 3 юли 2008 12:34:18 |
Вчера си я поръчах,заедно със Трилогия за Старото кралство а днес пристигна.Браво Инфодар!!!Да попитам,имате ли намерение да издавате книги по Magic:The Gathering? |
 Shpilka 1 юли 2008 09:05:31 |
Pingvinite sa neredovni. Porachah si Puteki kum utroto a te mi go karat sled 4 meseca ebah gi v guza. |
 neli 24 юни 2008 16:55:20 |
Защо не си ги поръчаш през сайта вместо да чакаш да ги доставят в книжарницата ти? Нали затова е създаден този сайт, да улеснява всеки, който не може да се добере до любимите си книги заради лошо разпространение? |
 Cheshire Cat 24 юни 2008 13:51:44 |
Ne moga da 4akam da pro4eta i kupq vsi4ki knigi na Salvatore koto gi ima v na6ata knijarnica Pingvini no gi nqma vsi4kite samo nasledstvoto na mra4niqt elf drugite gi nqma
|
ИнфоДАР 23 юни 2008 09:08:06 |
Avtor, процесът по преглед и селекция отнема много време защото няколко човека трябва да се запознаят с работата ти и след това да се вземе решение. Бъди търпелив. Веднага щом сме в състояние да ти дадем отговор ще се свържем с теб. |
 Lainovodka 21 юни 2008 20:46:06 |
Super knigaa |
 Avtor 20 юни 2008 21:08:53 |
Pratih vi po meila moi materiali, shte mi pratite li nqkakva vest? |
BlackSabbath 12 юни 2008 17:28:19 |
Абе вкиснах се вече и замирисах на развален зарзават, кога най-после ще отпечатате Сребърни реки. Няма да е скоро или аз съм брадта гном! |
ИнфоДАР 10 юни 2008 09:16:30 |
EdenBeast, по първоначални планове трябва да видим книга 1 от следващата поредица в края на годината, може би за зимния Панаир на книгата. |
 Къдрицио 7 юни 2008 08:22:04 |
Някакво инфо за отпечатването на Сребърни Реки, никъде я няма! |
EdenBeast 5 юни 2008 17:05:13 |
Книгата пристигна!
Това стана, след като му се обадиха отновао, да кажа кога ще има човек в нас, аз казах, поръчката пристигна. Не знам какво е ставало преди, но телефона, който съм дал, отговаря на истината, и преди това не съм търсен на него. Няма значение, книгата е тук...грешки стават.
Един страничен въпрос - планирате ли тази година да се захванете със следващата трилогия от поредицата "The Sellswords Series" и ако да, кога горе долу, можем да очакваме "Servant of the Shard"? |
ИнфоДАР 5 юни 2008 12:11:06 |
EdenBeast, разговаряхме с хората от търговския отдел и с куриерите за тази поръчка и проблемът е бил, че не можем да се свържем с теб. Книгата излиза на 26ти при което понеже книгата е предварително поръчана практиката е да се обадим на клиента за да потвърди поръчката си. Колегите успяват да се свържат с теб едва на 30ти, когато ти потвърждаваш поръчката си и тя веднага е изпратена. За нещастие куриерът също не успява да се свърже с теб на оставения телефон и когато идва на адреса там няма никой. Книгите бяха пратени наново и се надяваме да са стигнали до теб. За да няма подобни проблеми телефонът, който е оставен трябва наистина да осигурява връзка с вас защото иначе се получават разминавания. |
EdenBeast 3 юни 2008 15:00:13 |
Книгата излезе на 26-ти май, на 30-ти май(петък) получих обаждане, да потвърдя поръчката, днес е 3-ти юни...няма книга. |
BlackSabbath 2 юни 2008 08:40:13 |
Shte otp4chatvate li sreburni reki |
ИнфоДАР 31 май 2008 15:05:26 |
Avtor, принципно нямаме такава практика, но винаги можеш да изпратиш текста си на координатите дадени в секция Контакти. Човек никога не знае. |
 Avtor 31 май 2008 09:51:09 |
Iskam da pitam infodar mogat li da izdadat neshto koeto az sum napisal i da mi dadat nqkakvi kontakti za vruzka. |
 Razael 29 май 2008 00:18:13 |
Егати превода, честно :) |
ИнфоДАР 28 май 2008 14:15:26 |
EdenBeast, всички поръчки изчакващи Сблено море вече са дадени на куриер и би следвало днес-утре най-късно да пристигнат. Пиши ако се забавят отвъд този срок и веднага ще разследваме какво става. |
EdenBeast 28 май 2008 13:50:11 |
Обръщам!
Поръчах книгата преди 3 седмици...доколкото знам, книгата е на пазара от три дена...нищо не съм получил, нито някой се е обадил за потвърждение. |
ИнфоДАР 28 май 2008 12:58:16 |
BlackSabbath, в момента при опит за поръчка на изчерпана книга сайтът дава съобщение, че няма наличност. В случай, че дадена книга се изчерпа и някой поръча от нея преди да сме променили състоянието й в сайта, нив винаги се обаждаме по телефона и процедираме както клиентът предпочита. Благодарим за съвета и ще чакаме и бъдещи препоръки защото целта на този сайт е да служи на читателите и ако има проблеми зависи и от вас да обърнете вниманието ни към тях. |
BlackSabbath 28 май 2008 09:49:29 |
Имам предложение към сайта :) Може ли към всяка книга да се слага инфо до нея дали е изчерпана в скадовете на инфодар или не! |
BlackSabbath 28 май 2008 09:39:31 |
Кога ще отпечатвате Сребърни реки??????????????? |
Light_Lord 28 май 2008 03:03:28 |
Съжалявам, но такива неща дълбоко ме дрзнят. Нима втората книога за Септимъс Хиийп също беше умишлено оплескана? Dont think so.
Колкото до pre-order-а съм много доволен. Обадиха ми се от издателството, за да потвърдя поръчката и на другия ден книгата пристигна. Похвално.
Ама това нещо с кориците. Ех. = / България.
|
EdenBeast 27 май 2008 16:59:59 |
Light_Lord, мислиш, че хоризонталната емблема е грешка, а не умишлена промяна...УОУ.. :)
Аз се чудя кога, ще дойде книгата..по принцип знам, че при "pre-order" продукта се получава в деня на излизане, вече минаха два дена и няма вест... |
ИнфоДАР 27 май 2008 13:16:34 |
Light_Lord, от началото на тази година приехме определени стандарти по отношение кориците на нашите книги. Посоката на текста и емблемата на издателството за в бъдеще ще са фиксирани така за всички заглавия. |
Light_Lord 27 май 2008 13:05:48 |
Е, съжалявам, ама пак сте оклепали корицата.
Нали уж е поредица, защо буквите са наопаки ОТНОВО, логото ви е вертикално.
Да му се невиди, учете се от грешките си. = / |
Light_Lord 26 май 2008 12:00:33 |
Тръгна влака-а. :) |
BlackSabbath 23 май 2008 15:09:26 |
Абе хора кога ще отпечатвате Сребърни Реки. Нямам търпение вече!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
ИнфоДАР 23 май 2008 12:56:44 |
NoBrainNoPain, Понеделник сутринта книгата излиза от печатницата и до час е достъпна за всички разпространители, като единствено от тях зависи точно кога ще я заредят. До обяд на същия ден трбва да са разпратени и всички екземпляри предварително поръчани през интернет страницата ни. |
NoBrainNoPain 23 май 2008 11:47:57 |
На 26 по книжарниците или от тогава почвате да ги разнасяте? |
 Aпо 22 май 2008 21:08:34 |
А да,26 май. |
 Апо 22 май 2008 21:04:53 |
И се чете "огър" :) Иначе книгата защо не я намирам по книжарниците? |
Light_Lord 22 май 2008 12:47:07 |
Както намекнах - ако ще спориш с Ремус, по-добре се въоръжи с търпение и свободно време от няколко години. ;)
Относно ог-ре-то, аз не съм много засегнат. Човекояд(ец) е приемлив вариант. Обаче людоед го намирам за странно ... |
 Remus 22 май 2008 03:01:34 |
Да, защото така скапаните срички стават от две на двеста... Има ли значение как е? Това са две срички. Толкова е просто. Защо трябва да си усложняваме живота с дълги думи като "човекояд" или "людоед", след като четирибуквената, двусручкове дума "огре" ти е точно пред носа? И всички я приемат! Не е като да е под графа "ЗАБРАНЕНИ ДУМИ! НЕ ИЗПОЛЗВАЙ ИЛИ УМРИ!" Просто обикновена, проста думичка, която улеснява живота на преводача с около... 344 думи (поне в Саблено море). Това са 1376 срички и 2752 букви, ако използвате "човекояд". Глупаво е... |
Light_Lord 22 май 2008 01:49:55 |
Всъщност, Ремус, не е ло "ОГ-РЕ?* :) |
Light_Lord 22 май 2008 01:48:25 |
Ако ще спориш с Ремус по-добре да не е тук. Няма да се изненадам, ако Инфо Дар изтрият мението.
Ето едно алтернативно мнение - по-малко спам, моля. |
 Remus 21 май 2008 22:01:21 |
Dude, ако ще ме цитираш, поне сложи нещо от сорта на Credit: The Wolfpack blog, или нещо. Хм... сега, като си четох мнението, се чудех как ли наистина са превели "ogre" в тази книга. Прочетох пак дадената "Част от книгата" и срещнах думата човекоядци. Добре, де, какво й е сложното на думата "огре"? Това е раса от D&D и е възприета вече като чуждица в БГ. Освен това са 4 скапани букви! О-гре! Две срички. Пише се 5 пъти по-бързо от "чо-ве-ко-яд-ци"... |
BlackSabbath 21 май 2008 13:49:49 |
И, разбира се, тук се връщаме на старата песен – половината книга е добра, другата половина е пълен абсурд. Идеите на Салваторе отново казват думата си и ни запознават с най-новата вражда на Дризт – елфът Ле’лоринел Тел’е’бренекет, който в действителност е лунната елфида Елифайн, позната ни от „Града на мрака” и „Беззвездна нощ”. Идеята тя да мрази Дризт е много добра, още по-добре е осъществен начинът, по който събира средства, за да му отмъсти – работи за магьосник, тренира с полуелф и се екипира с пръстен с четири магически свойства, които в действителност са съвършената комбинация за убиването на мишена като Дризт… дори и това да значи да се самоубиеш. Името Ле’лоринел също е страхотно – le’lorinel tel’e'brenequiette, или в превод от елфически – “I to you as you to me” („Аз на теб както ти на мен.”). Просто евала – тотален mark out за това име.
Вижда се и че Салваторе напредва в D&D системата – в тази книга вече е добавил в репертоара си нови магии, класът чародей в лицето на Белани, както и отварите с магически свойства – като potion of haste, potion of bull’s strenght и potion of heroism. Огретата са също много добре използвани, единствено съжалявам, че ИнфоДар пак ще прецакат нещата и ще четем за „людеоеди”, „людоедки” и „полулюдоеди”. Сериозно, колко трудно е да напишеш думата огре?
И, разбира се, лошите страни – Кати-Бри и Уолфгар, към които този път се присъединяват Дели Кърти, Колсън, Бруенор и Риджис… както и самия Дризт До’Урден! Най-после, откога чакам книга, в която Салваторе ще си осере и главния герой заради идиотски хрумвания да създаде Кати-Бри, на която да връчи топките му в сребърен поднос. Ето и защо тези неща са лоши.
* Кати-Бри – Където и да е Дризт, тя е там. Тя не се отделя за него нито за един скапан миг през цялата шибана книга. Чудя се изобщо как се състоя дуела Дризт-Ле’лоринел, при положение, че кучката не му излиза от задника. Поучава го, насърчава го, тегли го, бута го – JUST FUCK HIM AND CONTINUE YOUR FUCKING LIFE, YOU FUCKING WHORE! Последното се отнася и за двамата…
* Уолфгар – Има ли нужда да споменавам защо? Дори и трезвен, дори и вече да не мисли за Бездната, той все си намира причини да е една цивреща кучка! Този път главните му причини за циврене са Дели Кърти и Колсън. Невероятно, дори не са и женени… Той продължава да бъде същия надценен, досаден и скучен варварин, от който явно зависи живота на Салваторе, защото наистина не виждам друга причина той да продължава да пише за него. Освен ако нарочно не бърка в мозъците на читателите си, тогава е просто едно подло и гнусно копеле, което ще мразя цял живот…
* Дели Кърти и Колсън – Всички причини, дадени по-горе важат и за тях. Включително и защото отношенията Дели/Уолфгар са еквивалент на Дризт/Кати-Бри.
* Бруенор и Риджис – Като изключим моментите с Уолфгар, най-скучната глава в цялата книга, а и сред много други е именно с тях двамата. Салваторе тотално е закъсал откъм муза, защото в една цяла глава, в три шибани листа, той описва как Бруенор и Риджис ходят из снега! Откъде идва цялата тази глупост? Искам да знам. Да не е нещо, което е ял? Месо ли е? Вече ставам вегетарианец, кълна се! Вода? Вече няма да пия, ако ще да пукясам от жажда. Какво му става на Салваторе, да не се е побъркал? И това дори не е най-лошото…
* Дризт До’Урден – Ето това е най-лошото. Никога не съм вярвал, че той може да попадне в лошата страна на една книга, но ето, че е факт. Сравнете този Дризт с Дризт от „Кристалния отломък”. Забележете разликата, простираща се през океани и морета, от земята до скапаното небе! Там той е хладнокръвен, практичен, изчисляващ всяко свое движение войн. Тук е шибана моралистична кучка, вече тотално заразен от Кати-Бри. Дори и да не споменавам ужасната, просто ужасната глава, в която Салваторе описва как цялата група ходи из снега (!), той пак участва в друга ужасна случка. Явно новопридобития навик на Салваторе да включва side-quest-ове в книгите си не е нещо, което трябва да се използва в книгите. В една от главите, групата на Дризт попада в пещера на гоблини. Там, Дризт решава да не ги убива, защото му напомняли за някакъв справедливо добър гоблин, с който се запознава в една от кратките истории на Салваторе. Едва когато гоблините атакуват Кати-Бри, явно тя изпуска кутията с топките му, защото той чак тогава решава, че трябва да ги затрие до един. Естествено, Дризт вече не е способен да взима прости решения – вече всички книги зависят от малолетната курва, а не от мрачноелфическия главен герой! Помните ли рубриката WHAT WAS SALVATORE THINKING?!
О, има и още нещо… не знам дали е добро или лошо, нека всеки прецени сам – Шийла Крий е лезбийка, която чука огреси… Сериозно, вече нямам думи.
Това го открих в нета - алтернативно мнение . |
BlackSabbath 21 май 2008 11:59:11 |
И, за повече инфомарция на Инфодар, отпечатването на Сребърни реки няма да е само зарад' мен, има и други хора, почитатели на Forgotten Realms, които търсят книгата. |
BlackSabbath 21 май 2008 11:57:41 |
И в това число пропуснах да отбележа едно мое предложение към инфодар и великолепния сайт. За още едно удобство към интернет купувачите, мисля, че към всяка една книга в сайта може да има информация - Изчерпана или неизчерпана. Защото аз си я пшоръчах по нета, а още я чакам. |
BlackSabbath 21 май 2008 11:55:55 |
Да де радвам се, че изяснихме последователноста, но вече мисля, че е крайно време да препечатате Сребърни реки щот' не ми се иска да почвам Потайно острие и Гръбнака на света, преди да съм прочел остатъка от Долината на мразовития вятър. Мисля, че Forgotten realms може да се оприличи на една дреха, която се опитвам да зашия, та да заприлича на нещо, но за съжаление ми липсват някои кръпки - Сребърни реки и камъка на полуръста. |
Silverfox 19 май 2008 19:05:59 |
Да де, това бях аз :) |
EdenBeast 19 май 2008 16:02:07 |
"Долината на мразовития вятър", която ти си прочел е наистина първа, като хронология на написване и издаване, но след големия интерес към Дризт (който първоначално не е бил заплануван като главен персонаж)кара Салваторе да му създаде собствена трилогия "Трилогия за мрачния елф". И като нов читател на сериите за Дризт е било хубаво, да почнеш от именно нея. Но спокойно, доста американци, а и не само, са започнали поредицата по твоя начин, защото не са имали друг избор.:) |
ИнфоДАР 19 май 2008 09:18:09 |
Silverfox, подредбата на Light_Lord е правилна и ти дава всички книги в хронологичен ред на четене. Ето все пак как са подредени и самите поредици, към които те принадлежат: "Трилогия за мрачния елф","Долината на мразовития вятър", "Наследството на мрака" и "Пътеките на мрака". Това са издадените към момента неща в България. |
Light_Lord 19 май 2008 00:58:04 |
За пореден път:
Градът на мрака;
Изгнание;
Убежище;
Кристалният отломък;
Сребърни реки;
Камъкът на полуръста;
Наследство;
Беззвездна нощ;
Обсадата на мрака;
Пътеки към утрото;
Потайно острие;
Гръбнакът на света;
Саблено море;
И все още неиздадените:
Servant of the Shard (първоначално част от по горните, но по-късно превърната в собствена трилогия);
Promise of the Witch-King;
Road of the Patriarch;
The Thousand Orcs;
The Lone Drow;
The Two Swords;
И предстоящата трилогия, чиято втора част се пише = >
The Orc King
The Ghost King
The Pirate King
Enjoy. >_> |
Silverfox 18 май 2008 23:30:48 |
Много искам някой да каже хронологично как вървят поредиците и коя след коя следва. Аз почнах книгите за Дризт от Долината на мразовития вятър, след което продължавам с Трилогия за мрачния елф, но не съм много наясно дали това е правилната последователност. Моля дайте някакво инфо по въпроса |
reistlin1989 18 май 2008 19:11:07 |
biva |
 Darrah 13 май 2008 17:38:42 |
mersi za infoto :) |
ИнфоДАР 13 май 2008 16:28:19 |
Darrah, книгата ще бъде пусната на пазара на 26ти Май, Понеделник. |
 Darrah 13 май 2008 15:38:11 |
Nqkoi moje li da mi kaje to4no na koq data 6te izleze knigata? |
ИнфоДАР 9 май 2008 09:18:56 |
Killa Knight, извиняваме се за липсата на отговор, понякога изпускаме един или друг пост или просто забравяме да отговорим, никога не бихме игнорирали читател с въпрос нарочно. Да отговоря на въпроса ти - ти си напълно прав, че книгите по Forgotten Realms са най-четените и обичани от феновете книги, които издаваме. Същевременно като издателство ние се занимаваме сравнително отскоро с публикуването на художествена литература и е изключително важно за нас да можем да предоставим не само на читателите, но и на търговците разнообразна селекция от заглавия защото пазарът на книги е много консервативен и ако нямаме тази широка селекция ще ни е много по-трудно да пробием. В момента нещата се развиват много положително за нас и започваме да имаме възможността да издаваме по-голямо количество заглавия от даден тип. По тази причина сме споменали и желанието/плановете си веднага щом е възможно да разширим селекцията от книги и автори преди всичко във вселената Forgotten Realms. |
 Killa Knight 8 май 2008 21:01:26 |
Доживяхме!!! Да ни е честита. И дано следващото Салваторе излезе преди 2009 :) Върпос към ИнфоДАР: Има ли шанс да ми отговорите на кратката новела която ви оставих в topic-а на "Гръбнака на света"? Писал съм ви преди със същите въпроси (когато нямаше message board, а само e-mail за връзка), но и тогава не получих отговор и вече получавам усещане че ме игнорирате :) |
ИнфоДАР 8 май 2008 09:05:54 |
Light_Lord, прав си, такава е принципно практиката и ние също планираме да действаме по този начин. Разбира се ако е станала грешка или на някой клиент не му се чака винаги може да се обади на дадения телефон и да отмени поръчката или дадена книга в поръчката за да не се налага да чака. |
EdenBeast 8 май 2008 02:26:47 |
Благодаря за бързите и изчерпателни отговори!
Успех с доразвиването на иначе доста приятния сайт!
П.П. Light_Lord, нещо такова.:) |
Light_Lord 8 май 2008 01:40:27 |
Значи да изясним.
Ние, които сме поръчали книгата сега, макар тя все още да не е излязла и все още да е в секция "Очаквайте", имаме записана поръчка и тези книги ще ни бъдат доставени щом книгата излезе от печат? Прав ли съм? |
ИнфоДАР 7 май 2008 14:26:40 |
EdenBeast, всяка приета поръчка ще генерира един вид квитанция, която ще съдържа информация за поръчаните заглавия, дължимите пари, очакваното време за доставка и телефон за въпроси и проблеми. Тази квитанция ще се изпраща на e-mail адресът даден от съответния потребител за да може всеки да е наясно с това какво е поръчал и какво да очаква. Ще помислим евентуално и за онлайн запис на направените поръчки, за какъвто ти споменаваш. Относно сайта - да, усугата е нова и ще трябва малко време за да поизгладим ръбовете, но нашето желание е да предоставим възможно най-качествена и удобна услуга на клиентите си и за това всякакви съвети и коментари са повече от добре дошли. |
EdenBeast 7 май 2008 13:29:58 |
Да, ясно е, че книгите от очаквайте няма да пристигнат преди официалната им дата за пускане на пазара. По скоро въпроса ми беше, защо няма начин да си влизаш в "кошницата" без да правиш нова поръчка. Просто, за да видиш, какво си поръчал до момента - активните ти поръчки.
Защото така както е сега, поръчваш я и после ни помен, че си го правил, може да се стигне до неприятната ситуация "Поръчах я, тя не дойде, купих си я от книжарницата, тя па взе, че дойде"!
Наясно съм, че това е нова услуга при вас, а и това не е online книжарница като основна идея, но все пак този малък детайл би улеснил много купувачите и би ги накарал, да се чувстват по-сигурни в поръчката си. |
ИнфоДАР 7 май 2008 11:59:00 |
BlackSabbath, ще пуснем новия тираж съвсем в скоро време, няма да ти се наложи да чакаш повече от месец. |
BlackSabbath 7 май 2008 10:13:13 |
Shte pomolq infodar ako moje po burzo da nape4ata sreburnite reki ako trqbva shte platq pove4e prosto mnogo se zabavqm s knigite :( i izpuskam mnogo poredici the sellswords shte mine a az ne sum pro4el oshte putekite na mraka, molq ako ima nqkoi 4itatel na R.A. salvatore ot sevlievskiq ili gabrovskiq krai da mi pishe shte otkupq knigata s troina cena ! |
BlackSabbath 7 май 2008 10:07:37 |
az ve4e pory4ah sreburnite reki koga shte moje da doide zashtoto izpusnah poredicata shte izleze i tazi sled putekite na mraka a az ne sum po4val oshte potaino ostrie :(:(:( nz ko da praq ne iskam da si propuskam poredicite |
ИнфоДАР 7 май 2008 09:20:12 |
EdenBeast, ще се опитаме още днес или утре да публикуване телефон за въпроси и проблеми свързани с поръчките, както и да добавим едно важно предупреждение за поръчването на книги от страницата "Очаквайте" - това са книги, които все още не са излезли от печат и поръчки, които включват такава книга ще трябва да изчакат нейното излизане. Това ще отнема между седмица и месец, в зависимост от реда на издаване на книгите. Също така трябва да споменем, че куриерските фирми не работят през празниците и за това може да се получи забавяне, както е в момента с някои поръчки правени през Великденския период. Като изключим тези специални обстоятелства процедурата с поръчките е проста - всяка сутрин новите поръчки се предават на куриерите и в зависимост от дестинацията пристигат в следващите един до три дни. За по-малките градове е възможно малко по-голямо забавяне, но в рамките на ден-два максимум. |
ИнфоДАР 7 май 2008 09:12:47 |
BlackSabbath, "Сребърни реки" наистина е напълно изчерпана и в момента планираме отпечатването на допълнителни бройки. Този или следващия месец трябва вече да имаме добри количества, но зависи от печатницата точно кога ще станат. |
ИнфоДАР 7 май 2008 09:08:12 |
Делиян, по време на празниците не сме следили сайта и затова се позабавихме с отговора, нашите извинения. "Servant of the Shard" наистина оригинално влиза в поредицата "Пътеките на мрака", но тя по-късно беше преместена от Американския издател и стана част от собствена поредица, различна от тази. Новата поредица се казва "The Sellswords" и е следващата, която ще започнем. "Servant of the Shard" е първата книжка в нея, така че ще е готова по-късно тази година, най-вроятно за Панаира на книгата, може би и по-рано. |
EdenBeast 6 май 2008 10:20:30 |
Аз искам да оппитам Инфо Дар, дали има някакъв начин човек да си следи пратката? Поръчах си книгата, но никъде не мога да видя какъв е моментния статус да поръчката и дали изобщо е проверена от ваша страна. |
Drizzt 3 май 2008 00:14:26 |
Ех най-после! Нямам търпение да ми падне в ръчичките. |
EdenBeast 2 май 2008 01:00:27 |
Най-после!
Да ни е честита! :)
..и да излиза по-скоро |
joresa 30 април 2008 19:43:50 |
Bravo na Infodar.Ako pitate mene izdavaite samo Salvatore. |
BlackSabbath 30 април 2008 12:04:17 |
С нетърпение чакам да прочета поредицата, ама съм от затънтен град, от където се опитвам да поръчам Сребърни реки и камъка на полуръста, но се не ми ги карат мамка му! Обичам кат чета да има последователност. Първо прочетох трилогия за мрачния елф, после прочетох наследството на мрака (за 3 дена вс. книги), след това върнах историята назад с кристалния отломък и ся чакам да ми дойдат книгите за долината. Искам да питам ИНФО дар - изчерпани ли са Сребърни реки и камъка на полуръста. Имам потайно острие и гръбнака на света и почнаха вече да събират прах по секцията!!!!Чакам отговор. |
 Делиян 27 април 2008 15:24:14 |
http://www.amazon.com/Servant-Shard-Forgotten-Realms-Darkness/dp/0786916575 ето и сайта |
 Делиян 27 април 2008 15:23:10 |
Разбрах че има част от поредицата в чужбина наречена Servant of the shard, тя ще излиза ли? |
Light_Lord 26 април 2008 21:12:08 |
" ... а сега за аплодисменти за момчето, което яде с маймуни! А и за онзи, който дочака "Море от мечове". Аплодисменти! " |
 Payton 26 април 2008 11:31:25 |
Прекрасно. Тъкмо ще си попълня колекцията. |
 Remus 25 април 2008 20:35:55 |
Да, най-сетне, наистина.
Имам един въпрос - защо Белани е преведена като "магьосница"? На английски, тя е sorceress, а не wizard, дайте малко разнообразие в тези имена - можеше да бъде "чародейка", например. Във Forgotten Realms (и всички фентъзи игри) разликата е голяма, съобразявайте се. |
 Darth_Sparhawk 25 април 2008 12:13:38 |
At last! |
 Дедо 25 април 2008 10:55:25 |
БРАВО!!!
Стъпка в правилната посока! |