ЖАНРОВЕ
Най-търсени поредици
 
Най-коментирани книги

 
Най-великото шоу на земята, Ричард Докинс 
Най-великото шоу на земята
ISBN:978-954-761-494-9
Ричард Докинс
568 стр.
Анотация:
С „Най-великото шоу на Земята“ Ричард Докинс, когото медиите обичат да наричат „ротвайлера на Дарвин“, отбелязва 200-годишнината от рождението на Чарлз Дарвин и 150-годишнината от първата публикация на „Произход на видовете“. Книгата прави енциклопедично обобщение на доказателствата за еволюцията, започващо с изясняване на понятието „теория“ и завършващо с блестящ коментар върху заключението на „Произход на видовете“. В този забележителен труд разбираемо, методично и увлекателно е описано развитието на живота на нашата планета. Изложението съчетава логически съждения, най-съвременните научни резултати и находчиви примери, подправени с обичайната страст и ирония на Докинс. Всичко това, наред с превъзходния стил, правят „Най-великото шоу на Земята“ сполучлива демонстрация на силата, простотата и красотата на еволюцията и задължително четиво за всички, които се вълнуват от големите въпроси за човешкия произход.
20.00 лв.
- 20%
16 лв.
 
Добави мнение

Име:
Анти спам: През коя година е създадена българската държава?:

Мнения за книгата


креч
8 април 2015
09:45:28
леле, пак ще ми изкипи водата за кафето... сори, напускам сайта на инфодар където не мога да открия книгата на Зоран Живкович, апропо доста неприятен тип, или поне безличен, той нали беше на Евроконя в Пловдив? Е, Сър Шекли също беше, и аз обречено си казах, край, баце, няма да го бъде... а той ходил в Русия после и знаеме какво и що... Уидаут хим. За рони Джеймс Дио не ми се говори... Хори дайвър... Дайвъри при Лукяненко... Техния доктор Ливси разбирача от политика и от все и вся, дето сумраците сбъркаха тотално разните там и се навъдиха вещици и магове и мани... но властелина на пръстените и хобита водят това тъпо хоро на интернет сектата, вервай ми... джуджетата... приказките. Хензел и Гретел ги тресе ден и нощ чрездипляни в пощенските кутии, в метрото захвърляне на дипляни... апропо подхлъзване на една дипляна на разкошния мрамор и чадото е на релсите... така че не сме ванга и нострадамус... ако нещо стане сори сори научете си бебенцата глобално да не хвърлят бананови обелки, опаковки от шоколади и книжки или шишенца с биберон ако щеш а вие се възпрете да хвърляте боклуци глобално... ами това е. много интересна реклама на книгата, Дарвин е бил голям учен наистина, само класификацията ако щеш е безценна. Свака част за великия учен Сър Дарвин. Дето в даскалото с много така ирония навремето за неговата теория... И Малтус бая го ненавиждаха... пардон не ненавиждаха ами го бяха направили нарицателно на световното зло... виж за лудитите са били прави обаче тия сега направили лудити в обратния смисъл на думата демек секта на заживелите в интернет дето с няколко клика може да управлява света и виртуални правителства имат и могат да не ти доставят писмото до фебере и въобще понеже пощите вече ха... ха... скъпо по пощата.... я прати по кюто превода за аец белене... какви куриери, какво носене на флашове, какво обсъждане на редакцията с преводача... абе мени, мани... извинете, че ви оспамих сайта, но и без това книги не купува никой, така че поне малко антирекламата е най-добра реклама за нещо със сигурност стойностно. за дълговременната памет. който чете през интернет да си знае, чел е нещо като вестник и всичко изчезва от паметта. а аз понеже четях кречеталцето несретно само на хартия та така... помня дори лудитите кои са, че имало бунт и какво ли не... апропо френски класици... Аз обожавах Оноре дьо Балзак и се напънах да чета многотомника му абе как се казваше... Той е написал не само класиката дето я бяха свели в библиотека за ученика синтезирано до малка книжчица, ами томове и томове за живота на Франция и при това реалист... РЕАЛИСТ. ВЕЛИК ПИСАТЕЛ. Дежа вю. Приятен ден. Абе става дума за Еужени Гранде - тая книга е част от цикъл и аз ходех в Библиотеката на дома на българо-съветската наполовина истинска наполовина менте дружба и вземах от там томовете, но много мащабно бе... отказах се но Чичо Горио не беше единствената от тези книги, това е сигурно... А Червено и черно на Стендал... млъкни креч. Засега съм си набелязало Рокамбол... на Славейков ми казаха че цената е бая солена така че Рокамбол ще почака... сори абе то не беше ли Салваторе авторът, значи не френско... което не го знам, не го знам. Но книгата е ДЪ БЕСТ! Яко кримка плюс любимите ми времена... Подземията, катакомби, вечни врагове, просяци, абе Виктор Юго нищо не е чесно казано... Клетниците ами четено веднъж и после мда, избрани места... А тия що кръстиха детските кътчета Патиланци не знам... Карай. Приятен ден. При мене е девети април на компа значи пак няма да имам очи да честитя на Лили Бехар рождения ден... А парите... петдесетачка откога? не питай. А Вики е родена на деня рождения на АХ, а Витя на рождения ден на ГД... мани. 22 април и 18 юни, родени в една и съща година, зодия телец и зодия близнаци... и ние се запознаваме с количките така абе случайност баце... а колко книги ми е давала по психология и психиатрия дори... абе как беше оня японец дето науката за жестовете... милион пъти четено... е, не се сещам. Има си наука за жестовете при различните народи и не само. За мен беше като и аз не знам какво. Кое е прилично за европееца, да речем, а за японеца е безпрецедентно нарушаване на етикета. абе лигавщини разни. китаец да ти се усмихне от сърце не са техните пластвасови усмивки. не мога да си намеря китайското, затрупано е под не знам какви неща, а ми се яде и две не виждам. живот. като стана дума за японци гении СУЗУКИ за мене не е мотоциклет а пича дето с ерих фром за самураите притчата... за императора дето уловил докато медитирал в градината мисълта на градинаря ами какво би станало ако някой мине ей така и посече господаря и разни други препрочитани и мислени неща... ошо. вселена. моя прозорец към всички религии. абе... кречеталото си е кречетало.


кречеталото
8 април 2015
09:18:21
Да, това за корицата си е точно така. Иначе във Вечните мисли... В дира защо трябваше да прекръстват клуба? Преди си бяха Вечни мисли и те хоп - вечните (раз) мисли... какво налагаше тази промяна? ами за има раз, като раз два три... апропо Бейби дето вдигнахме темата във Вечните за АХ я познаваме лично понеже си направихме срещичка при Попа и е голям сладур... А книгата да... Но 16 лева това са десет кафета на аерогара София или една страничка скениране плюс едно джобче... и вчера се прецакахме, че не уточнихме да се скенира на джипег... но лошо няма, понеже там на снимката остави, че е нубчо това едно на ръка... ами ние с жоро сме с групата и чакаме полета за ташкент близо до аерогарата на минск, тогава беше белоресия а сега беларус. апропо в софия ние бяхме единствения заклет преводач с белоруски език понеже учихме една година белоруски в университета и после жоро го задържаха нещо и аз отидох през април 1986 да му пиша нещо на пишеща машина, абе нещо за дисертацията и стана чернобил, ама буквално дни след като акостирах в общагата до реката и централния стадион... И ние не набрахме коприва... а тия тука яли марули и ми опищяха душата колко радиация ги е прала... и вчера като се връщах от аерогара софия под дъжда се сещах за сина на Марья Васильевна, моята преподавателка по белоруски, дето синът й го прал радиоактивен дъжд в Минск и повръщал и му опадала косата... добре че взел вана... а иначе ротвайлер на дарвин звучи идейно... крекси... Леле какви бяха залезите тогава... Като волтова дъга с преобладаващо малиново червено... такива залези невъобразимо малинов цвят никога преди това и никога след това не бяхме виждали... ако имам пари ще прегледам без да ми се скарат в някой магазин на книгомания книгата... апропо на аерогарата имах пари да купя книгата за Сър Кадафи и бяха поставени две книги за кожата му ли беше абе нещо за терора... и аз не посмях да я прегледам и едната от двете да вземе да падне на мрамора и девойчето не ми се скара защото бях с имидж на добро ченге... миксирано с имиджа на незастаряваща рокфенка... кво нещо е имиджът... апропо затова си накупих дрехи и прочее, да не ме съжаляват, а да ми имат уважението. като нямам пари да не ме питат как си, да не ми предлагат да ми помогнат с нещо и изобщо да не ни мислят семейно...


ефи
8 април 2015
09:04:24
А защо го наричат ротвайлер? Само затова като се опарича някой ден ще си купя книгата! Иначе Дарвин доста ми издиша. И какво значение има от какво е произлязъл човека? Ако беше произлязъл от маймуната, щеше да е доста по-интелигентен. И пак създават на ротвайлерите имидж, но какъв? Моето куче Нуби беше мителшнауцер и понеже АХ имал шнауцери го ненавиждаха подмолно, моето куче, АХ е ясно, виновен е бил за всичко случило се по времето на 3Р. Не от 3Р нататък всичкото е на телеца АХ работа. Но корицата е направо хубава.


kkrekk
8 април 2015
08:59:47
поне една приятна корица, браво!


krechetalo007 www page u diro
7 април 2015
14:30:04
тиа савети ги раздавай на ламерите дето ги хакваш


krechetalo007
5 април 2015
22:44:08
ok


farmak77
3 април 2015
06:46:59
Проблем Има проблем! Възможната причина:: Забранено е да изказвате мнения или да оставяте бележки. Причината за тази забрана е: шизофреничката ефир от Дружба 1 ;) знаем те, следим те!:)) (до 16.08.2042 10:23, Ban code: 7471) Това не винаги е грешка. Възможно е вие сами да я определите като такава, а по-късно да се окаже всъщност нещо много по-просто. Ако смятате, че грешката е заради проблем със сървъра, пишете ни - ще се опитаме да разберем какво точно е "сбъркано" и да го поправим възможно най-бързо.Другият вариант е да се върнете с бутона BACK на предишната страница.


love to read wikipedia page "fwner" ?
3 април 2015
05:37:51
AM I BOT? yes for some stupid things at my bro i am mad so i am bot what hapiness to be mad max 007 realy НАЧАЛО ЗА НАС КОНТАКТИ КАТАЛОГ КАК ДА ПОРЪЧАТЕ Въведете автор, заглавие или ISBN: ТЪРСИ НОВИ ЗАГЛАВИЯ ОЧАКВАЙТЕ ЖАНРОВЕ бизнес детски компютри луксозни издания пътеводители популярна психология съвременни романи трилъри фантастика фентъзи хорър чиклит нобелови лауреати научнопопулярни Най-търсени поредици 52 брилянтни идеи Абарат Анита Блейк В лесни стъпки Инхибиторите Криминални досиета Многообразие Нобелови лауреати Ологии Патрулите Позитивно възпитание Септимъс Хийп Хейло Троя автори Алистър Рейнолдс Ан Райс Анджей Сапковски Аркадий и Борис Стругацки Викас Сваруп Грег Айлс Дейвид Гемел Джонатан Страуд Емили Гифин Лоръл К. Хамилтън Мо Хейдър Насим Никълъс Талеб Питър Ф. Хамилтън Р. А. Салваторе Свен Хасел Сергей Лукяненко Сесили фон Зигесар Стивън Хокинг Тери Брукс Тес Геритсън Най-коментирани книги Кървави кости 582 Престъпни удоволствия 243 Вещерът - Последното желание 169 Първият удар 163 Магология 159 Драконология 146 Кафенето на лунатиците 130 Потопът 122 Саблено море 122 Историята на пазителя Мартин 122 Повелителят на сребърния лък, Дейвид Гемел Повелителят на сребърния лък ISBN:978-954-761-278-5 Дейвид Гемел 498 стр. Анотация: ИЗЧЕРПАНА Хеликаон, младият принц на Дардания, преследван от призраците и травмите на своето детство. Жрицата Андромаха, чийто огнен дух и решителна независимост се изправят срещу могъществото на царе. Легендарният войн Аргуриос, обгърнат от самота и тласкан напред единствено от мисълта за отмъщението. Съдбите им ще се преплетат в легендарната Троя - град, раздиран от разрушителни съперничества, интриги и кръвопролития. И съдбата им ще предопредели съдбата на целия античен свят. Трилогията, която започва с “Повелителят на сребърния лък”, е вълнуващ нов прочит на мита за Троя, познат ни от Омировата “Илиада”. В нея Дейвид Гемел успява по великолепен начин да вплете история, митове, легенди и собственото си въображение, за да създаде една алтернативна история, не по-малко жива и цветна от истинската. Троя е последната завършена творба на Гемел преди ненавременната му смърт. Тя го затвърждава като един от най-обичаните и уважавани автори на фентъзи от раждането на жанра до днес и е достоен епитаф на забележителната му кариера. 15.00 лв. - 20% 12 лв. От същата поредица Добави мнение Име: Анти спам: През коя година е създадена българската държава?: Мнения за книгата krechi77 3 април 2015 05:33:45 artist svetlin rusev is not rich but i like his students works much more than sir rusev vanga church works and i am mad to say it but only one question - WHY VANGA TURISM IS STIL SO POPULAR ALL THE WORD? DONT ASK ME WHY I ASK OK? HAPINESS77 3 април 2015 05:30:33 HAPINESS77 IS NOT VANGA krechi77 3 април 2015 05:29:45 i am ok and my bros from psihodisanser sofia are so happy so many trubles and SAHSO AND ME ARE ELEFANTS AT PINK PANTHER NYCTEA JEVELLERY MAGAZINE BIG FUN HA! profiler007 for global social an non-profit and so 3 април 2015 05:27:26 1 april 1954 i am funy77 and what? adios sharkan and so on 12 март 2015 10:12:03 read wikipedia and be happy no more bots i hacked them 23 20 декември 2013 21:06:18 Наистина ще направите много хора щастливи, ако пуснете още бройки от трилогията... Добри 31 юли 2013 13:48:16 Няма ли да я преиздадете? Търся я под дърво и камък но никаде не са останали бройки. И за това не съм си купил и цялата трилогия. Йото 2 октомври 2012 20:53:01 За съжаление е изчерпана, което ме спира да си закупя и другите две книги. Дали ще има ново издание или допечатка? saurona 10 септември 2010 09:04:14 книгата е уникална заслужава си да се прочете Roko 21 април 2010 16:43:03 Ох, Лъчезаре, и аз така... Страхотни книги!!! Георги 16 април 2009 14:09:24 XpoTraP - ти явно не можеш да мислиш ... Лъчезар 26 февруари 2009 06:21:43 Единствения минус на цялата поредица, е че книгите са толкова увлекателни, че те карат да четеш цяла нощ и на следващия ден спиш докато си на работа... Rrr 16 декември 2008 18:13:43 Страхотна книга. Добър превод. Една забележка само - уволнете си коректора. ИнфоДАР 7 август 2008 09:33:58 XpoTraP, поредицата за Троя на Дейвид Гемел представлява една алтернативна история, която е базирана колкото на исторически/литературни факти, толкова и на авторовото умение и въображение. Мнозина биха казали същото и за Омировите епоси, но те са едно от малкото свидетелства за този период и голяма част от тях е приета за исторически достоверна. Именно и поради това Гемел базира своята алтернативна история на тях. Поредицата за Троя е един великолепен и различен прочит на случилите се тогава събития, но наистина не е исторически достоверен документ. XpoTraP 6 август 2008 10:37:09 Книгата наистина си я бива много повече от Омировите творби. Само незнам защо като я занесох в даскало в чаа по литература, учителката ме изгони, акто ми каза, че това не е исторически документ и че не може да се правят мнения възоснова на книгата? monyyy 22 юли 2008 13:38:40 Книгата е страхотна,прочетох я на един дъх. =) ИнфоДАР 31 май 2008 15:03:14 Мина, такива бяха първоначалните ни планове, но преводът се забави малко повече от очакваното и трябваше да я отложим с месец. Ще излезе в края на Юни. Мина 30 май 2008 21:14:28 Аз с голямо нетърпение очаквам трета част, още преди два месеца прочетох другите две и съм страшно доволна. Казахте, че ще издадете последната в края на май. Колко време остана до пускането й? ahil 22 март 2008 16:27:11 6te q preizdadeteli skoro моридин 6 февруари 2008 06:01:54 много добра книга очаквам 2 и 3 част ,обаче очаквам с най голямо нетърпение следващата част на ,,песен за огън и лед,, най добрата поредица според мен ИнфоДар 7 януари 2008 11:45:05 slon4ik, работим по въпроса и до месец-два би следвало да сме способни да предоставим тази услуга на читателите, посещаващи страницата ни. За самата поредица - ако нещата се развият според плановете ни не би следвало да чакаш прекалено дълго. slon4ik 6 януари 2008 13:04:22 Реших да изчакам и да купя трилогията наведнъж.Искрено се надявам до месец-два издателството да има готовност да продава книгите си директно в интернет,като по този начен ни спестява не малко разноски.Вече от години поръчвам книги на издателствата Бард,Хермес,Егнонт.Доволна съм и от отстъпките при закупуването на книгите.В някои от случаите отстъпката достига до 30%.Предполагам,че и останалите почитатели и приятели на издателството ще бъдат доволни книгите им да пристигат директно на посочения адрес с куриер. neli 3 януари 2008 23:08:43 Ще чакам с нетърпение следващите части през 2008 година! 1976 6 декември 2007 14:25:36 Останах очарован от книгата - силна, ясна и изчистена мисъл на автора. Образите са интересни, в развитие и многопластови и най-важното ситуациите са заредени с много емоции и драматизъм. Чете се на един дъх и впечатлението след като прочетеш и последния ред е чудесно. Ще се радвам ако издателството пусне от печат скоро и продълженията. Сжълявам, че този писател не е вече измежду живите, щеше да напише още много хубави книги и да зарадва почитателите си. 1976 1 декември 2007 15:26:53 Книгата се чете много леко и е много увлекателна. Героите са интересни и много пластови, което ги прави интересни и запомнящи се.Препоръчвам книгата на хората които обичат приключенското четиво, с ясна мисъл и силен емоционален заряд в образите и ситуациите. ИнфоДар 28 ноември 2007 19:17:02 Книги 1 и 2 са напълно завършени, а книга 3 е довършена по оставените от него бележки. Трилогията е завършена и планираме тя да бъде издадена на нашия пазар с бързи темпове. Втора книга ще е на пазара в първите месеци на 2008, а трета - преди началото на летния сезон. Относно Ранкин - за нещастие се наложи да замразим поредицата и в момента няма планове тя да бъде продължена в близкото бъдеще. Анонимен 28 ноември 2007 18:56:36 В резюмето пише, че "Троя е последната завършена творба на Гемел преди ненавременната му смърт", това означава ли че и написал само първата книга и поредицата е прекъсната или трилогията е завършена и смятате да я издадете на български език. Така и така съм се хванал да пиша, та да попитам смятате ли да продължите брентфордската поредица на Ранкин или сте се отказали. Защото въпреки откровенно слабата и скучна първа част (Антипапата - първа книга от легендарната "Брентфордска трилогия"), лично аз много се забавлявах с втората част, която доказва че има потенциал в поредицата. Mordet 20 ноември 2007 17:30:52 Pro4etox q mnogo burzo,koeto ozna4ava 4e e mnogo dobra.Gemel dobre se e spravil. ИнфоДар 20 ноември 2007 14:18:40 Павел, втората книга от поредицата ще излезе в рамките на първата четвърт на 2008г. Това ще рече месец Март най-вероятно, в зависимост от готовността и придвижването на други книги от жанра. Роланд 20 ноември 2007 13:52:47 Аякс хич го няма поне до края на втора, боя се :) Иначе книгите са "Гръмотевичният щит" и "Fall of Kings". И не мисля, че ще чакаш чак толкова дълго ;) Павел 20 ноември 2007 13:14:50 Книгата много ми хареса една нестадартна алтернативна история.Съвсем наскоро препрочетох Илион и Олимп,вярно е ,че те са в друг жанр но тази книга ми хареса повече-много добри характери а и дразнещите ме богове ги няма.Дано се появи моя любимец от Илиадата- грамадния Аякс понеже Дан Симънс го изкара тъпанар и го уби позорно..Преводът бе много добър -браво на Роланд.Интересува ме как се казват другите 2 книги и кога ще излязат понеже продавачът ме предупреди да се приготвя за много дълго чакане. Darth Sparhawk 18 ноември 2007 14:55:02 Ремнант, всеки от авторите, който "Инфодар" издава е много известен и много добър, със свой кръг верни фенове. Това, че издателската къща публикува книги за всеки вкус може само да радва истинските фенове. Инфодар са единствените, които издават фантастиката и фентъзито в тяхното многообразие, поддържайки я жива и в здравословно състояние - предвид комичното състояние на родния пазар. А Гемел на мен да кажем не ми е любим автор, но както каза Роланд, той е всепризнат класик, особено във Великобритания. Показателно е мнението на Салваторе, според който Гемел е най-подценявания автор на жанра. Роланд 17 ноември 2007 20:00:51 Дам, Гемел е само един от всепризнато най-добрите автори на епично фентъзи в света, наистина си е голяма излагация :( remnant 12 ноември 2007 20:02:26 Имам предвид "писателите" които издават. vuskutos 6 ноември 2007 22:00:22 Най-сетне излезе! :) А за изказването ти, remntant, не харесвам хората, които не обосновават мненията си. Роланд 4 ноември 2007 19:01:07 Как по-точно се излага "пак" издателството? remnant 4 ноември 2007 16:40:37 Издателството пак се излага. sir 2 ноември 2007 13:06:37 А дали някое от издателствата в България планира да издаде автори като John Ringo, Eric Flint и най-вече David Weber Darth Sparhawk 29 октомври 2007 01:43:57 И за разлика от други издателства поддържат връзка с феновете. Kaloqn 28 октомври 2007 00:04:47 Pravi ste,no mi xaresvate kato izdatelstvo,za6toto burzo izdavate poredicite i ne trqbva da se 4aka mnogo. ИнфоДар 27 октомври 2007 11:51:35 Mahaloman, Дренайската поредица на Гемел също е прекрасна и със сигурност някой ще я издаде рано или късно. Може би ще сме ние, може би колегите от Бард, зависи както казваш от развитието на другите ни поредици. Kaloqn, не би било подходящо от наша страна да се опитваме да издаваме автор, който колегите са започнали да развиват. Също така, разбира се, просто нямаме и право :) Slon4ik, ако харесваш фентъзи и искаш нещо хубаво бихме ти препоръчали Трилогия за старото царство на Гарт Никс и поредицата за Патрулите на Лукяненко. Ако не си ги чела и двете съчетават много от класическите елементи, които всички обичаме във фентъзи книгите, но същевременно са много оригинални и идейни. Това са две поредици, които няма как да не ти допаднат според нас. Приятно четене :) slon4ik 27 октомври 2007 10:30:10 В интерес на истината започнах да чета фентази именно с "Войната на разлома".От Гемел не съм чела нищо до сега и се надявам да излезе по-бързо за да запълня тази празнина.Може да ми препоръчате нещо. Kaloqn 27 октомври 2007 01:09:19 Podkrepqm Sparhawk.Neka da dovur6at tova,koeto sa zapo4nali.Silen,slab pisatel-vseki 4itatel si go precenqva individyalno. Darth Sparhawk 26 октомври 2007 22:39:19 Кой е по-добър всеки решава за себе си, важното е и двамата да са на пазара, за да могат хората да преценят. Jackrum 26 октомври 2007 15:39:43 Както ти казах, работи се по въпроса и то по поредицата, за която питаш. Talon of the Silver Hawk конкретно.Както и да е, вярвам, че Гемел ще е няколко нива над Фийст. Последният се изчерпа още в след втората книга от Сагата на войанта на разлома. Axiles 26 октомври 2007 14:53:40 Imam golemi o4akvaniq kum trilogiqta i znam 4e nqma da me razo4arova.Sled trilogiqta smqtate li da produljite da go izdavate.I mene me interesyva Drenaiskata saga. Kaloqn 26 октомври 2007 06:44:26 Pazara go sledq az.Ti mi kaji Jackrum kude e produljenieto na Boinata na stydenokruvnite,koqto izleze v dale4noto minalo.Stava vupros za Konklavut na senkite.Kude e rabotota 4e ne q vijdam ne6to a izdavat... Jackrum 26 октомври 2007 03:00:52 Калояне не следиш пазара. Миналата година през октомври имаха един сборник, тази година пак работят по нова книга на Фийст. Kaloqn 25 октомври 2007 23:06:53 I az sum za Gemel,no imam vupros kum Infodar. Mojete li da vzemete pravata za izdavaneto na Reimund Fiist.Kolegite vi ot Bard ot godini ne sa pyskali ni6to otnego.Konklavut na senkite 1 4akam ot 7 godini. Corpsecamper 25 октомври 2007 23:02:38 Kypyvam q vednaga kato izleze na pazara. Dobre 4e ste vie,zashtoto sigyrno nqmashe da go vidim izobshto na pazara. Dark_Shadow 25 октомври 2007 03:06:29 Dano da izleze po burzo.Nqmam turpenie da q pro4eta.Bqx ostanal s misulta 4e pove4e nqma da se izdade ni6to ot tozi avtor,no vse pak nadejdata ostava posledna.Blagodarq vi :) Mahaloman 24 октомври 2007 23:48:24 Искам да ви попитам дали имате планове да издадете Дренайската сага на Гемел? Говоря за далечното бъдеще, защото виждам,че имате много започнати серии. Joresa 24 октомври 2007 23:38:44 Deivid Gemel me zapleni s Kamunite na silata. Ima yvlekatelen stil na pisane.Radvam se 4e se zaexte s izdavaneto my. fantasy_fan 23 октомври 2007 19:17:14 И това сигурно ще си го взема, но нали скоро щеше да излиза "Vellum"? Павел 23 октомври 2007 12:49:44 Ще си я купя -звучи интересна а и другото коетосъм чел от Гемел ми хареса.Браво на вас Инфодар-няма няма пък ни затрупате със заглавия. Mordet 23 октомври 2007 02:14:27 Kraino vreme be6e da se izdade ne6to ot Gemel. sir 22 октомври 2007 17:27:26 Интересува ме докъде е стигнала работата по поредицата за Анита Блейк. Излезе 3-та книга, но беше доста отдавна. Jackrum 22 октомври 2007 16:53:01 Наистина ще се зарадвам на директната продажба. Много от книгите не съм ги купувал, за да хвана отстъпка на Панаира на книгата, но тогава пък ставам като Буридановото магаре. Една добра постоянна отстъпка и промоции от време на време ще ме окуражат да пазарувам по-редовно книгите на Инфодар. ИнфоДар 22 октомври 2007 13:46:05 Slon4ik, имаме подобни планове и по въпроса се работи. Очакванията ни са да предоставим на читателите си такава възможност към края на тази година или началото на следващата. Roland 21 октомври 2007 16:53:16 Трилогията е завършена. Преводът на втората книга е почти готов. slon4ik 21 октомври 2007 09:46:10 Искам да попитам и още нещо.Не може ли ИнфоДар да направи така както правят колегите им от Бард?За желаещите да поръчват по интернет цената на книгите да бъде с 25% по-ниска?Така Вашите читатели ще имат възможност да си закупят книгите на по-ниска цена.Това ще ни облекчи и няма да се налага да чакаме да дойде следващия панаир на книгата за да вземем нещо на промоция.ПОМИСЛЕТЕ!!! slon4ik 21 октомври 2007 09:41:18 Цялата трилогия ли е завършена или само първата част? Mahaloman 19 октомври 2007 20:26:17 Най-накрая някой да се сети да издаде Гемел! Браво на Инфодар! П.С. Само цената... ама ще го превъзмогнем ;) Roland 19 октомври 2007 18:18:35 Книгата е великолепна. А втората част не й отстъпва изобщо :) Darth Sparhawk 19 октомври 2007 14:12:56 Макар да не ми е любим автор, Дейвид Гемел е чудесен писател и беше крайно време феновете да му се насладят. Darkling 19 октомври 2007 12:23:28 Добро попадение за ИнфоДар ;) ИнфоДар 19 октомври 2007 11:20:09 Blue_Dead, книгата е готова и вече е влязла за печат, но поради натрупване на заглавия има известно забавяне. Надяваме се да можем да я вземем скоро, но не зависи само от нас и за съжаление не можем да гарантираме за специфична дата. Blue_Dead 18 октомври 2007 23:42:53 Може ли да дадете дата кога горе-долу ще се появи на пазара? Име: Парола: Нямате регистрация? © 1993 - 2015 Издателство "ИнфоДар". Всички права запазени! Тел.: (02) 943-37-91 | E-mail1: office@infodar.com | Facebook Tyxo.bg counter


efir clubs dir bg user
3 април 2015
04:21:38
i am ok sirs and i am no bot and i wat at WH web page and say to SIR OBAMA NOT BELIEVE TO USERS OR WITH THE CROWD BECAUSE HE IS SET AT INTERNET EVERY TIME I VISIT EVERY WWW PAGE ALL THE WORLD AND I VERY MUCH CRY FOR SIR JOBS BECAUSE I HADN'T POSIBILITY TO SAY HIM MY WAY TO BE HEALTY IF HE HAVE WILL TO BE ALIVE AND SHOW THEM BIG BALLS LIKE ME WEBSTER BALLS UNREGISTERED USER WHICH WROTE LIKE MAD MAX AND HAD ONLY PROFILES TO STRUGGLE FOR LIVES OF HIS ONLY ONE MOTHER AND ONLY ONE KIDS WHICH ARE NOT BOTS AND WHICH ARE NOT INVOLVED AT CHERNOBIL MESS AND I WASS AT MINSK WHEN 'CASUALY' BLOWED REACTOE RBMK NOT VVER WHICH I LEADED LIKE BIBLE AND FASCIAS WAS CHANGED NAW BUT TOO LATE SO I AM A FORMER TRANSLATOR AND TODAY I AM HACKER WHO BLOWED WIKIPEDIA AND CINEMA PORTAL AND NAW YOU REALY HADN'T WIKIPEDIA FREE NONE PROFIT ORGANISATION BECAUSE IT IS CANCER NAMED TERRORISM SO IF YOU LIKE PEDOFILS MAKE YET ONE SERIAL AT USA FOR HAPINESS TO BE RUNNER FROM JEIL AND BE ALIVE WHEN OTHER NOT PEDI WIKI PEDI AN S ARE DEAD... AND YOU ALL THERE ARE AT THIS MESS BUT I AM BURETINO WITH GOLDEN KEYS AND I AM RICH AND I AM NOT VANGA OR RUSSIAN VAENGA BUT I AM CAL GLEDE


TRAVELLER IN TIME
1 април 2015
13:11:37
FORMER TRANSLATOR FOR PROFESSIONAL TRANSLATIONS STUPID MOTHER AND SON AND I STRUGGLED FOR KID AND HIS FATHER TO BE WITH DG BAR AND THIS DG IS REAL WHERE ARE MY MONEY JOB MY GOOD NAME ARE MY KIDS HAPPY IAT YOUR STRANGE LAND?


КРЕЧИ77
31 март 2015
01:39:21
аз съм онлайн като фармак77 и това е последното което сте пипали и редактирали ясно? ТАКА ЧЕ КУРИЛО Е ЛИЦЕТО НА БЪЛГАРСКАТА ПСИХИАТРИЯ А ОСНОВАТЕЛ Е КОЙ? ГЕОРГИ ЛОЗАНОВ ДЪНОВИСТ БЕЗКРЪВНИ ОПЕРАЦИИ И ЧЕТЕНЕ НА ЛЕКЦИИ ПРЕД БЪЛГАРСКИ ПСИХИАТРИ И ТАКА НАТАТЪК. А БЕЛЕНЕ ОСНОВНО ХОРА ОТ БЯЛОТО БРАТСТВО СА ГО ПРЕВЕЖДАЛИ СТИЛЪТ НА НОВОДОШЛИТЕ МУ ПОКЛОННИЦИ НЕ САМО ОТ УКРАЙНА, МОЛДОВА, ВОЛЖКА БЪЛГАРИЯ МИ Е ПОВЕЧЕ ОТ ЯСЕН ОТ 2010 ГОДИНА, А НЕКА НЕ ГОВОРИМ ЗА ВОЕННО РАЗУЗНАВАНЕ ЗАЩОТО НАМИРАХ ПОСТАВЕНИ В КОМПЮТЪРА СИ ЧАСТИ ОТ КНИГАТА НА ВЕЧНА МУ ПАМЕТ ДЪЛГОГОДИШНИЯ И БЛЯСКАВ РЪКОВОДИТЕЛ ГЕНЕРАЛ ЗИКУЛОВ КАТО НЯКОИ ПАСАЖИ БЯХА В СИНЬО КАТО БОЙНИ ЗАДАЧИ ЩО ЛИ ДОКАТО ПРЕВЕЖДАХ ОВОС? И НЕ САМО... ТАКА ЧЕ БИВШИЯТ ПСИХОЛОГ ОТ ВОЕННА БОЛНИЦА УПОТРЕБИЛ ДОСТА ГЛУБИ ДУМИ ЗА НОВИЯ Й ДИРЕКТОР, КАКТО ЗА СЪР БОЙКО БОРИСОВ, ФЛИРТУВАЩ НА ФРЕНСКИ С ГОСПОЖА ТАНЯ БОТЕВА БИВША СЪПРУГА НА ТЪРГОВСКОТО АТАШЕ В СОФИЯ ПРЕДИ МНОГО ГОДИНИ ГО ЗНАЕ КОЙ Е СЪЩО КАТО МЕН. А ДАЛЕЧ В ПЕРСПЕКТИВА КОГАТО ТОЙ ДОЙДЕ ДА НИ ДОСАЖДА ИМАШЕ ГОТОВА ЛИНЕЙКА НА ПСИХОДИСПАНСЕРА. И НЕ УСПЯ ДА МЕ ПРОВОКИРА, ЗА ДА МЕ ОТВЕДАТ ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ И ЗА ДА РАЗУЧАВАМ ТАЙНИТЕ НА ЛЕКАРСТВОТО, КОЕТО ЗАЛИЧАВА ПАМЕТТА ТРАЙНО - СПОРЕД ЯНКОИ. НО АЗ СЪМ МУТАНТ77 И ПРИ МЕН НЕ ДЕЙСТВА, ЕРГО ЛОШАТА НОВИНА ЗА ПОЧИТАТЕЛИТЕ НА СУГЕСТОПЕДИЯТА И НЕ САМО Е, ЧЕ ПРОСТО НЕЩОТО СЛУЧКА ПОТЪВА И ПОСЛЕ ПОДЛЕЖИ НА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ, АКО ЧОВЕК Е В ОТЛИЧНО ЗДРАВЕ. ТАКА ЧЕ БЕЗПАМЕТНО ИЛИ НЕ ОТЛИЧНО СИ СПОМНЯМ КОНЦЕПЦИЯТА ЗА ИНФОРМАЦИОННА ВОЙНА ИЗЛОЖЕНА ДЕТАЙЛНО В УИКИПЕДИЯТА И СИНТЕЗИРАНА В НЯКАКЪВ ДЪЛЪГ И ДОСАДЕН ТЕКСТ КОИ ГРУПИ СА ПРАВИЛНИ И КОИ КАТО БЛЕК САБАТ САТАНИНСКИ. http : / /www. svnaum . com /bg/cenorazpis


кой е тоя Марк бе как можа...
30 март 2015
04:07:13
да си открие или регне бизнеса на каръка но рождената дата като стеф баси!


kkrekk
30 март 2015
03:59:47
флъда ми в дира не флъд ами потоп


nik
8 октомври 2013
11:37:06
Ричард Докинс - боза??? Един от най-интересните биолози в света... Не обиждайте собствения си интелект с такива изказвания.


Аз
22 декември 2011
11:25:55
gogalov, първо научи как се пишат елементарни думи като "създадат", "неоспорим" и т.н. Поздравления към "Инфодар" за Талеб и Докинс.


до Niko
9 декември 2011
18:12:38
Ами пич как да ти хареса, като единственото ти четиво е playboy.


Val
30 ноември 2011
16:01:09
Хайде да не си даваме любезни квалификации като "безнадеждни идиоти" и "простият българин". Всеки има право на собствено мнение, което да изрази публично. Никой на никого няма право да държи сметка за неговото мнение. На който дадена книга му харесва нека си я купи, на който не му харесва нека не купува. И пак казвам дапрестанем с тези квалификации защотото е наистина жалко!


Христо Блажев, Книголандия
30 ноември 2011
13:08:05
Поздравления за "Инфодар" за страхотното заглавие. Само безнадеждни идиоти, четящи copy-paste безсмислици и нямащи си и идея от качествена нехудожествена литература, могат да критикуват заглавието.


Чарли
30 ноември 2011
11:24:36
Тази книга е истинско събитие и е може би едно от трите най-смислени издания на "Инфодар" до момента, а коментарите тук само доказват каква болезнена интелектуална нужда има простият българин от заглавия като въпросното.

gogalov
30 ноември 2011
08:23:34
Това, че сме на едно мнение от отношение на маркетинга ме радва- виждам, че има здраво мислещи хора. За това, че тук няма никакви правила и пълен хаус на българския пазар- факт неуспорим. По отношение на анкетите- манипулируеми са, но могат да бъдат изпозлваникато флагман за това да се провери какви са в общи линии потребителските нагласи. Говорейки за достоверност на маркетингови данни, определено има доста по-надеждни и точни начини за тяхното набавяне от анкетите, но за това сам се сещаш, че от издателството трябва да се размърдат и понапънат малко, което едва ли ще стане. Ето защо споменах за анкетите до толкова, доколкото могат да придобият поне една малка представа на каде да ходят и какво даправят. Мисля това е достатъчно като коментар по темата и не мисля да задълбавам повече по нея.:) P.S. За работните планове- далеч съм от идеята за тяхното публикуване. Не е необходимо ако си наясно с това, към кой жанр има интерес от читателите. Ако си в час и искаш сериозни продажби, ясно е, че трябва да издадеш най-доброто, което не е издавано до сега.


еврейчето
29 ноември 2011
23:01:29
Тук си прав, съгласих се напълно! По въпросите за маркетинга истината е такава каквато ти я каза. Само че, имаш един сериозен проблем - грешката ти е в това, че НЕ си работил в българско издателство. Не знаеш, че за разлика от чужбина, тук няма ясни правила, и няма да има скоро. И като си такъв специалист по маркетинга, как можа да изръсиш глупостта за анкетата - това толкова недостоверно и отвсякъде манипулируемо средство за маркетинг. Ами ти още малко ще поискаш издателите да вземат да си окачат на сайтовете работните творчески планове и да ги оповестят на конкуренцията. хаха! (не че някой си прави труд да работи по план, но все пак...) Да, това е работа на специалисти-маркетолози Но за съжаление главите на "издателите" продължават да кънтят на кухо щом им заговориш на тая тема. Тук няма нито един, който сериозно да мисли, и още повече да даде пари за маркетингови проучвания и реклама. Аз съм сигурен че и във въшливия Инфодар нямат нито един рекламен и маркетингов специалист!!!

gogalov
29 ноември 2011
11:51:53
P.S. Моите адмирации към ИнфоДар за това, че въпреки всичко започна издаване на нови фентъзи поредици. надявам се скоро да ги продължат.

gogalov
29 ноември 2011
11:50:23
Слушай сега какво пък аз на теб ще ти кажа- не си ти този, който ще ми казва какво включва процеса по издаване на една кника и какво не. Достатъчно наясно съм, имайки предвид факта, че доста време съм работил в издателска къща и то не тук в бг, а в чужбина, където има ясно изразени правила. И ако ще говорим за ограмотяване вземи си извади един обникновен учебник по маркетинг или икономика ако щеш и вземи прочти що е това маркетингов план, таргетиране на пазара, маркетигово проучване, рентабилност и още една камара показатели и тогава тръгни да даваш и да наливаш акъл, защотото не само разходите за превод, авторски рава и т.н. са важните и определящи в случая. Нямаш ли пазар просто ще го духаш яко. Няма нормално издателство, което без да е напраило необоходимите калкулации да тръгне и да издава дадена книга. Но ако е пропуснало тагретирането и избора си на целева аудитория пазара ще го издуха. И определено мисля, че в случая с въпросното книжле на Докинс ИнфоДар ще издуха супата и то яко.


еврейчето
28 ноември 2011
11:49:25
На теб кой ти каза, че издателството работи само за да отчита дейност??? А ако не го прави, как мислиш ще се издържа и ще получава печалба от книгите ако не "отчита" дейност. И въобще защо си мислиш че някой ще започне ей така да си харчи парите за да ти достави удоволствието да прочетеш книга на български... И другото по-важно нещо - да си чул случайно за конкуренция на пазара на книгите??? а? Вземи малко се поограмоти как се прави бизнес от книгоиздаването и спри да гледаш на нещата от собствената си камбанария. Ако не си чул, то за да бъде издадена една книга, трябва да бъдат закупени авторските права за нейното отпечатване в България. т.е плаща се и то не малко още преди ти да си сънувал че ще бъде подготвена книгата. А по твоята логика с анкетата какво ще стане ако куп читатели не одобрят дадено заглавие - издателя ще изгори с платените вече права за издаване, така ли. Само защото на Сульо и Пульо не му харесва даден жанр или заглавие. Или конкурентно издателство реши да затрупа анкетата с отрицателни отговори, така че да спъне издаването на дадена книга, а след това съответно то да "открадне" правата. Или колко е фасулско за един програмист да генерира фалшиви отговори към анкетата и пак ще бъде дадена погрешна представа за мнението на "уважаемия" читаттел. Не става така просто, не става...

gogalov
28 ноември 2011
08:46:47
Здравейте! Мисля и аз да се присъединя към спора- подкрепям тезата, че има доста по-интересни неща, които може да издадете по настоящата тема. Бих препоръчал на ИнфоДар да създадът тук в сайта една секция, в която книгите, които са планирани за издаване бъдат подложени на читателска оценка чрез анкета, за да не се получава така че да се издават книги към които няма интерес. Също така мисля, че трябва да бъдете и коректни към настоящите си читатели и да довършите започнатите поредици, а не да бълвате на пазара, книги без особена стойност само за да отчитате някаква издателска дейност.


Myth
25 ноември 2011
20:45:28
Подкрепям последните три мнения. Довършете си започнатите поредици вместо да издавате някакви бози.


Svetlaна
19 ноември 2011
14:41:46
Подкрепям последните две мнения. Нещо повече- препоръчвам Инфодар като издателство, специализирано в издаване на фентъзи книги да се придържа към посочената линия и най-малкото да довърши поредиците, които е започнало да издава преди да се пренасочи към издаването на подобен род книги като настоящата.


jani
18 ноември 2011
21:30:04
Аз също мисля, че Инфодар можеха да издадат нещо по-интересно. Срещала съм и по-добру книги от тази тематика, а и Докинс взаимства доста неща от други автори за съжаление.


NIKO
18 ноември 2011
16:44:54
Към ГАШО и НЕРКСИС - аз лично няма какво да си вадя от където и да било, по-скоро вие трябва да си обогатите познанията. Аз лично въпросното книжле съм го прегледал вече на английски и определено мога да кажа, че има доста спорни тези в него, но естествено това е въпрос на гледна точка и не може да ме убедите, че книгата е с кой знае какви качетва. Има доста по-интересни и задълбочени книги в същата област, в които доста по-детаилно са разгледани същите въпроси.


Дарвин
18 ноември 2011
14:50:39
Време беше. Браво!

Nerksis
17 ноември 2011
19:43:52
Ей, NIKO или там както се казваш извади си лавата от задника и прочети за какво иде реч в книгата! Това трябва да се прочете от всеки мислещ и интелигентен човек! Ти май не попадаш в тази група!


Гашо
17 ноември 2011
13:59:38
@NIKO Ти май... нещо... не си в ред, а?


Mike
17 ноември 2011
13:14:20
Поздравления. Велика книга.


NIKO
17 ноември 2011
13:04:40
Абе хоРа вие тоталнпо ли полудяхте бе? Стига вече с тези бози и простотии, които издавате!!!

© 1993 - 2017 Издателство "ИнфоДар". Всички права запазени! Тел.: (02) 943-37-91 | E-mail1: office@infodar.com | Facebook